woensdag 11 januari 2017

Zeg het met bloemen!


Ik heb weer een aantal leuke en voor mij nieuwe stansen en wilde daar dan ook wel graag mee aan de slag. Met deze kaart als resultaat.
De basis van de kaart is een vel linnenkarton, met daarop het DP Back to Basics, Pretty in Pink van Dovecraft.
Het gaat natuurlijk om de bos bloemen en die stelde ik samen met de creatable Flower XL en Flower set van MD, stans Four Leaf Clover uit de serie Seasonal Flowers van Precious Marieke, blaadjes uit de set Flower and Leafs van MD. Op een aantal bloemen nog een parel geplakt.


Door een paar bloemen met foam op te plakken heb ik wat diepte gecreëerd.
En wat een leuke set: de creatable Mix & Match Bows van MD. Ik gebruikte 2 stansen om de strik te maken en werkte 'm af met een dew drop Light Green.
Met Sweet Plum en Angel Pink heb ik een aantal bloemen wat meer accent gegeven.
De kaart heb ik verder afgewerkt met een mooie vlinder uit de set Butterflies van Dovecraft met een aantal parels op het lijfje. Ik zie dat deze set niet meer in de winkel staat, maar een goede vervanger is deze set. In de andere hoek de fraaie stans Corners Ornament van CraftEmotions, die ik met Sweet Plum van een kleurtje heb voorzien.
Tenslotte nog een tekst toegevoegd, dit is de stans Sentiments uit de serie Springtime van Precious Marieke.

Ik ben tevreden en hoop jullie ook weer een beetje geïnspireerd te hebben. Tot de volgende keer!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen: