dinsdag 3 januari 2017

Smile

Ik wil jullie ook hier het beste wensen voor 2017!
Ik heb een centre step card gemaakt met die handige stans van Crealies (onderaan mijn bericht staan alle gebruikte materialen).
Allereerst heb ik zelf designpapier gemaakt met de gelliplate. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de mixed media paints van Nellie Snellen en daar zijn bovenstaande papiertjes uit tevoorschijn gekomen. Ik heb links 3 kleuren gebruikt pinkprimary blue en lime, en op het rechter papier yellow.
Verder heb ik gewerkt met bubbeltjespapier en de kam (art comb). Ik ga niet uitleggen hoe alles in zijn werk gaat, want dat kun je o.a. veel beter op deze video zien. En op Youtube zijn er nog veel meer ideetjes en tips.
Ik heb een aantal papieren in voorraad gemaakt en heb daar diverse kleuren verf en stencils voor gebruikt. Maar die zal ik later nog weleens laten zien.
 Hier zie je de ballonnenrand van Joy!crafts, uitgestanst uit mijn 'eigen' designpapier.
 SMILE heb ik zelf gehandlettered. Ook kun je hier de 3 zelfklevende parels goed zien.
 Hier een foto van opzij, zodat je goed kunt zien dat het een centre step card is.

Gebruikte materialen:
Crealies:
- Centre step card Create-A-Card no. 6
Crea-Nest-Lies XXL no. 24 stitch
Joy!Crafts:
Ballonnenrand
Gel printing plate 5x7
Brayer
Nellie Snellen:
mixed media verf
- acrylic paint pinkprimary blue en limeyellow
art comb
Simply Creative:
ivory gems
Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven.
xxx Margreet

1 opmerking: