zaterdag 28 januari 2017

Happiness


Hallo Allemaal,

Wat ik ontzettend leuk vind om te doen is het zelf verzinnen van een model voor een kaart.
Soms is dat even puzzelen maar het is altijd weer leuk als het gelukt is.
En het is natuurlijk wel een pre dat de kaart verstuurd kan worden, daarom kan het voorste gedeelte van de kaart eruit gehaald worden.
Voor dit model heb ik het DDD Shape Art stencil Rectangle gebruikt.


De combinatie van het paars en het groen vind ik erg mooi. 
Het papier komt uit stansblok 6011/0383, Lavendel.



Het plaatje komt ook uit dit stansblok, net als de paarse border en de tekstlabel.


Onder het plaatje zetten twee blauwe stansen namelijk in het groen nummer 6002/0537 en in het paars nummer 6002/0563.

  


Aan beide zijkanten zit het hoekje uit set 6002/0631.


De libelle komt uit One of A Kind set Lente (6002/0700).
Het witte takje is een Vintage Flourishes nummer 6003/0032.


Onder de bovenste roosjes zit een stukje paars waxed koord.


Op de laatste foto kun je zien hoe de kaart in elkaar zit.

Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie creatie! Alles past perfect bij elkaar en de kleuren zijn prachtig! Het lijkt me inderdaad een hele puzzel maar het resultaat mag er zijn! Fijne dag en groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW dit is schitterend, ontzettend mooi gedaan. Ook ik vind deze kleurencombinatie heel erg mooi en ik ben gek op dat paars.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen