zondag 6 november 2016

Kreadoe en Gerrit de Gier

Donderdag een ontzettend leuke dag gehad op de Kreadoe. Het designteam van AnMa Creatief had namelijk op de Kreadoe de teamdag gepland. Helaas kon niet iedereen aanwezig zijn, maar wie er wel waren: Anne-Marije (onze 'baas'), Helen, Ellen, Adriana en ik.
We begonnen met koffie met iets lekkers en veel geklets. Ik ben daarna eerst mijn andere 'baas' op gaan zoeken (Hennie van Kreatrends). Ik had nog wat voorbeeldkaarten in te leveren. Vandaag kun je hem zien op mijn blog.
Ondanks dat we met zijn vijven waren konden al vrij snel terecht voor een workshop bij Stampin'Up.
Hierboven zie je een doosje dat we hebben gemaakt.
Een flessenhanger. Ik heb hem om een showergelbus (wat een krankzinnig woord☺☺) gehangen, want voor een fles vond ik hem wat klein.
 Een kerstkaartje.
En tenslotte nog een labeltje.
Het was een leuke workshop. Daarna was het tijd voor de lunch en natuurlijk weer veel geklets.
Toen weer over de beurs gelopen, gekeken en........NIETS gekocht!!
Ik zei het toch al eerder: ik heb niets nodig en er waren nog 2 meiden die helemaal niets hadden aangeschaft! Het is dus mogelijk!!

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik al wel een kleine bestelling had doorgegeven aan Anne-Marije, die zij bij zich had (een stempellineaal en een Creatables).
En weet je wat ze als verrassing voor me had??
Gerrit de Gier, gehaakt door Granny, de oma van Anne-Marije. Ik vind hem supergaaf en hij heeft zijn plekkie al gevonden. Hij zit gezellig in de kast in mijn knutselkamer, samen met Harry de Kerstelf, die ik vorig jaar gewonnen had bij Mrs A.

Veel plezier met wat je gaat doen vandaag. 
xxx Margreet


6 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een hele leuke gezellige dag!
    En Gerrit de Gier ziet er super leuk uit! ontzettend knap gemaakt en dan de veertjes die maken het helemaal af!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Gerrit toch leuk! Het was zeker een supergezellige dag. Smaakt naar meer!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zitten ze daar gezellig saampjes. Het was keigezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Ook de workshop erg geslaagd. xxx Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOooh wat een leukerd is die Gerrit.. wat grappig dat jullie daar een team dag hadden. stampin up.. heb ik echt totaal gemist afgelopen zaterdag.. ik dacht al .. vreemd dat zij er niet waren.. maar toch wel dus. leuke label heb je gemaakt. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi doosje en wat gezellig de knuffels zo bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt allemaal supergezellig. Die Gerrit is geweldig..
    En behalve een mini bestelling niets gekocht. Dat is knap!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen